Soal Selidik - Tahap Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT Di UMS Dari Perspektif Kakitangan

Cetak

PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN TEKNOLOGI MAKLULMAT & KOMUNIKASI

 

 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

 

YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

  1. Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Teknologi Maklumat & Komunikasi (JTMK) sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan ICT untuk  kakitangan Universiti Malaysia Sabah.

 

  1. Sehubungan itu, YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dijemput untuk menilai perkhidmatan sistem ICT dalam usaha memastikan perkhidmatan ICT yang terbaik diberikan kepada warga universiti. Maklumbalas kajiselidik ini sekaligus dapat membantu jabatan ini untuk membuat keputusan bagi cara meningkatkan perkhidmatan dan menentukan fokus perkhidmatan ICT seterusnya.

 

  1. Pihak YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan boleh mengisi borang soal selidik yang dibuka sehingga 31 Januari 2021 dengan melayari pautan berikut:

 

Pautan : https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Ut_GKBKzQkSvWSByWL9kq6JeK4tseZ5LiRPApuN32RZUNzBVWlY0RFo4VEM1VFlLS0pKUjFRNk85UC4u

 

Sebarang pertanyaan boleh dimajukan ke HelpDesk JTMK melalui WhatsApp ke 088-329000. 

 

Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

 

Sekian, terima kasih.