Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Hal Ehwal Pelajar Bagi Tahun 2022

Cetak

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar, UMS

 

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN JABATAN HAL EHWAL PELAJAR BAGI TAHUN 2022

 

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

  1. Sukacita, bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan dengan mengimbas kod QR pada poster atau klik pautan di bawah :

 

Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan JHEP : https://cutt.ly/HOFUFlj

 

Kerjasama dan perhatian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam perkara ini amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

 

Sekian, harap maklum.