Pengumuman Daripada: Pusat Islam UMS
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT ISLAM UMS BIL.1/2025
Assalamualaikum wbt. YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan.
Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, kerjasama YBhg.Datuk/Prof/Dr./Tuan/Puan adalah dipohon untuk mengisi soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan PIUMS dengan mengimbas Kod QR di poster yang disediakan dan link pautan seperi maklumat di bawah:
Link Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan PIUMS: https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=34&key=PIUMS
Maklum balas anda amatlah dihargai dan diucapkan jutaan terima kasih.
#Menyantuni Asnaf Aspirasi Kami
#Keselamatan dan Keselesaan Jemaah Keutamaan Kami