Pengumuman Daripada: Bahagian Pentadbiran dan Governan, Jabatan Pendaftar, UMS

 

 

Sukacita dimaklumkan bahawa Bahagian Pentadbiran dan Governan ingin mendapatkan maklum balas berkenaan Kajian Kepuasan Pelanggan UMS Tahun 2021 bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.

 

?Mohon Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut:   

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=BPG

 

Terima kasih.

 

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat, UMS

 

 

Salam sejahtera semua,

 

Yang Dihormati Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat (PPSKK) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.

 

Oleh yang demikian, kami memohon kerjasama YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh PPSKK. Maklumbalas ini penting untuk kami meningkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan kami.

 

Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut: https://bit.ly/3x3itQD