Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar
Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar
Pengumuman Daripada: Bahagian Perkhidmatan Akademik (BPA)
Bahagian Perkhidmatan Akademik, Jabatan Pendaftar sentiasa berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggan. bagi mencapai tujuan tersebut tuan/puan dipohon untuk memberi maklum balas dan cadangan dengan melengkapkan borang soal selidik di pautan: http://qr.page/g/4RCwJ0I1LDR.
Kerjasama serta masa yang diluangkan menjawab kajian ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Pengumuman Daripada: Pusat e-Pembelajaran (PEP)
Terima kasih kerana berurusan dengan pihak Pusat e-Pembelajaran (PEP). Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut: https://qrgo.page.link/VcxEn
Pengumuman Daripada: Jabatan Bendahari
Maklumat lanjut, sila rujuk pautan ini: Perubahan Reka Letak Skrin GRP9.0 (pdf.)
Pengumuman Daripada: Pusat Pengajian Pascasiswazah
YBhg. Prof./Dr. /Tuan/Puan,
Adalah dimaklumkan bahawa, Pusat Pengajian Pascasiswazah UMS sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami dari semasa ke semasa.
Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan kami di pautan berikut:
atau dengan mengimbas QR di dalam Flyer
Maklumbalas anda amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini. Sekian.
Terma Pengguna | Penafian | Dasar Privasi | Polisi Keselamatan | Dasar Hak Cipta | Paparan Terbaik 1366x768