Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Data Dan Maklumat, UMS
Assalamu'alaikum WBT dan Salam Sejahtera,
YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan,
Adalah dimaklumkan bahawa, PPDM sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.
Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut:
Pandangan anda amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.
Sekian dan terima kasih
"PRIHATIN RAKYAT: DARURAT MEMERANGI COVID-19''
Yang ikhlas,
PUSAT PENGURUSAN DATA DAN MAKLUMAT (PPDM)