Pengumuman Daripada: Institut Kajian Orang Asal Borneo, UMS
*Semua Pelanggan Yang Dihormati.*
Tuan/Puan,
*KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN MENGENAI PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN OLEH INSTITUT KAJIAN ORANG ASAL BORNEO (BORIIS) UNIVERSITI MALAYSIA SABAH*
Pihak Institut Kajian Orang Asal Borneo (BorIIS) amat mengalu-alukan komen dan cadangan semua pelanggan mengenai penyampaian perkhidmatan BorIIS dengan mengisi borang soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan yang disediakan di pautan;
atau
imbas kod QR di dalam flyer.
Segala kerjasama tuan/puan amatlah kami harapkan bagi menambahbaik mutu perkhidmatan di Institut Kajian Orang Asal Borneo (BorIIS) UMS.
Kesudian tuan/puan kami didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian.