Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Bahagian Pentadbiran & Governan, Jabatan Pendaftar

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Pendaftar, UMS

 

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

 

YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

Sukacita dimaklumkan bahawa Bahagian Pentadbiran dan Governan ingin mendapatkan maklum balas berkenaan Kajian Kepuasan Pelanggan UMS Tahun 2021 bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.

 

📌Mohon Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut: https://rb.gy/tkvb20

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.