Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Kelestarian Libatsama Masyarakat

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kelestarian Libatsama Masyarakat, UMS

 

 

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera YBhg. Datuk/Prof./Prof. Madya/Dr./Ir./Tuan/Puan,

 

PKLM sentiasa berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggan. Bagi mencapai tujuan tersebut, mohon kerjasama Tuan/Puan untuk memberi maklumbalas dan cadangan melalui borang soal selidik ini di pautan http://shorturl.at/kK135 atau melalui imbasan kod QR.

 

Terima kasih.

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.