Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Perubatan Dan Sains Kesihatan

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan, UMS

 

 

Sukacita dimaklumkan bahawa Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan  ingin mendapatkan maklum balas YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan berkenaan Kajian Kepuasan Pelanggan UMS Tahun 2022 bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.

 

Mohon Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut: 

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=FPSK

 

Terima kasih atas kerjasama yang diberikan. 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.