Kajian Kepuasan Pelanggan (KPP) Mengenai Perkhidmatan yang Disediakan oleh Pusat Kelestarian Libatsama Masyarakat (PKLM) Bil.2/2022

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kelestarian Libatsama Masyarakat (PKLM)

 

Salam sejahtera YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (KPP) MENGENAI PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN OLEH PUSAT KELESTARIAN LIBATSAMA MASYARAKAT (PKLM) BIL.2/2022


Pihak PKLM amat mengalu-alukan komen dan cadangan semua warga UMS mengenai penyampaian perkhidmatan PKLM dengan mengisi KPP yang disediakan di pautan http://shorturl.at/kK135 atau imbas kod QR yang disediakan.

Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami harapkan bagi menambah baik mutu perkhidmatan PKLM. 

Kesudian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi KPP ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan setinggi-tinggi terima kasih.

Sekian dan terima kasih.