Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Hal Ehwal Pelajar Bagi Tahun 2022

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

Adalah dimaklumkan bahawa, JHEP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut: https://cutt.ly/HOFUFlj

3. Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

Sekian dan terima kasih.