Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan (FSSK)

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan (FSSK)

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

Sukacita dimaklumkan, pihak fakulti ingin memohon jasa baik Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi kajian kepuasan pelanggan FSSK bagi tujuan membantu kami menambah baik dan meningkatkan kecekapan serta keberkesanan perkhidmatan kami. Berikut disertakan pautan link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=FSSK

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.