Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan (FSSK) Tahun 2023

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan

 

YBrs. Prof./Dr./Tuan/Puan,

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

 

Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan (FSSK) ingin mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan kualiti perkhidmatan, pihak kami memohon maklum balas daripada YBhg. Datuk/ YBrs. Prof./ Dr./ Tuan/ Puan untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui imbasan kod QR di poster atau pautan yang berikut;

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=FSSK

 

Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah dihargai dan diucapkan ribuan terima kasih.

Sekian.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.