Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Psikologi dan Pendidikan (FPP) Tahun 2023 (Fasa 1)

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Psikologi dan Pendidikan (FPP)

 

Assalamualaikum wbt. dan Salam Sejahtera.

 

YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa, FPP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

 

2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut: https://forms.gle/RgD617i91PpoYdGD7

atau dengan mengimbas kod QR di dalam Flyer.

 

3. Pandangan YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Sekian dan terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.