Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Kejuruteraan

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan

 
 
 
 
Salam sejahtera,
 
 
Adalah dimaklumkan bahawa, pihak FKJ sedang menjalankan aktiviti Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan mutu perkhidmatan jabatan.
 
Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk mengisi borang kajian kepuasan pelanggan dipautan berikut:

shorturl.at/vIQTV

atau dengan mengimbas kod QR yang terdapat pada poster tersebut.
 
Komen dan pendangan YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. 
 
Pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan  mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.
 
Sekian.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.