Kajian Kepuasan Pelanggan JHEP Tahun 2023

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar (JHEP)

 

Terima kasih kerana berurusan dengan Jabatan Hal Ehwal Pelajar (JHEP). Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat meluangkan masa mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan JHEP melalui pautan https://cutt.ly/HOFUFlj atau imbas kod QR tersebut.

Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amat dihargai dan diucapkan jutaan terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.