Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Penataran Ilmu dan Bahasa Bagi Bulan Januari Hingga Mac 2023

 

Pengumuman Daripada: Pusat Penataran Ilmu dan Bahasa

Sukacita dimaklumkan bahawa Pusat Penataran Ilmu dan Bahasa ingin mendapatkan maklum balas berkenaan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami dari semasa ke semasa.

Mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik melalui pautan atau imbas kod QR tersebut. Terima kasih kerana berurusan dengan pihak kami dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.