Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains Tahun 2023

 

Pengumuman Daripada: Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains

 

 

Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains (PIPS) Tahun 2023 

 

Pihak kami kini sedang dalam usaha menambahbaik mutu dan prestasi perkhidmatan terhadap pelanggan dari semasa ke semasa. Bagi membantu meningkatkan mutu perkhidmatan kami, diharapkan YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dapat mengisi Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains (PIPS), Universiti Malaysia Sabah. 

  

Dimohon imbas Kod QR seperti di atas atau melalui pautan: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=PIPS 

 

Kesudian dan maklum balas YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr/Dr/Tuan/Puan, amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.