Kajian Kepuasan Pelanggan Institut Penyelidikan Marin Borneo

 

Pengumuman Daripada: Institut Penyelidikan Marin Borneo

 

Bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami secara berterusan, mohon jasa baik YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan dan memberikan maklum balas dengan mengimbas kod QR atau melalui pautan https://bit.ly/3XwUdVb .

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.