Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Hal Ehwal Pelajar, UMS

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar

 

Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBrs. Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Hal Ehwal Pelajar melalui pautan https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=10&key=HEP atau mengimbas kod QR yang tertera di atas. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik perkhidmatan Jabatan Hal Ehwal Pelajar kepada pelanggan pada masa hadapan.

 

Maklumbalas YBrs. Prof./Dr./Tuan/Puan amat kami hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

 

Sekian.

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.