Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Inovasi dan Pengkomersialan

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Inovasi dan Pengkomersialan 

 

Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Inovasi dan Pengkomersialan (PPIP)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
 
Pusat Pengurusan Inovasi dan Pengkomersialan (PPIP) ingin mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan kualiti perkhidmatan, pihak kami memohon maklum balas daripada YBrs. Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui imbasan kod QR di poster atau pautan yang berikut;
 
Segala perhatian dan tindakan YBrs. Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan berhubung perkara ini diucapkan terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.