Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan

 

 

JOM SERTAI KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN KAMI BAGI TAHUN 2024
 
Kami sentiasa berusaha untuk melaksanakan kaizen (penambahbaikan berterusan) bagi mempastikan anda menikmati pengalaman perkhidmatan terbaik kami.
 
Untuk itu, mohon ambil bahagian dalam tinjauan kepuasan pelanggan kami [FPSK] dengan scan QR kod atau melalui link ini:
https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=138&key=FPSK.
 
Mohon nyatakan bagaimana kami dapat mengoptimumkan standard dan kualiti perkhidmatan kami untuk anda.
 
Kami sangat menghargai maklum balas anda.
Maklum balas anda adalah penting dan suara anda kami ambilkira!
 
Sekian, terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.