Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Data dan Maklumat

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Data dan Maklumat (PPDM)

 

Assalamu'alaikum WBT dan Salam Sejahtera,
 
YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan,
 
Adalah dimaklumkan bahawa, Pusat Pengurusan Data dan Maklumat (PPDM) sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.
Sehubungan dengan itu,mohon kerjasama YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan untuk mengisi dan melengkapkan Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut dengan mengklik di sini https://bit.ly/ppdm-soalselidik
atau imbas QR Code di bawah;

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.