Pengumuman Daripada: Fakulti Psikologi dan Pendidikan
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN FAKULTI PSIKOLOGI DAN PENDIDIKAN (FPP) 2024
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
YBhg. Datuk/Datin/Prof./ Dr./ Tuan/ Puan,
Fakulti Psikologi dan Pendidikan (FPP) mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan FPP, mohon jasa baik YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi borang kaji selidik kepuasan pelanggan FPP dengan mengimbas QR Code di Flyer atau melalui pautan berikut; https://forms.gle/UkKAUDRAAAge6L6q6
Maklumbalas yang diberikan amat kami hargai dan diucapkan jutaan terima kasih.
"MALAYSIA MADANI"
“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”
Bahagian Pentadbiran
Fakulti Psikologi dan Pendidikan
Universiti Malaysia Sabah