Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Kejuruteraan Bagi Bulan Julai - September 2024

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,
 
Y.Bhg Datuk / Prof. /Dr. / Tuan/Puan,
 
Dimaklumkan bahawa Fakulti Kejuruteraan sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan fakulti dari semasa ke semasa.
 
Sehubungan itu, mohon jasa baik Y.Bhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :
 
1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan: 
 
2. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan, UMS 
 
Terima kasih berurusan dengan pihak FKJ dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.