Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Hal Ehwal Pelajar UMS Bagi Tahun 2024

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar

 

YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 
Dimaklumkan bahawa, Jabatan Hal Ehwal Pelajar sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.
 
Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan JHEP melalui pautan https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=10&key=HEP atau mengimbas kod QR yang tertera di dalam poster di atas. 

Perhatian dan kerjasama YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan meluangkan masa mengisi borang kajian ini amat dihargai dan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.