Kajian Kepuasan Pelanggan Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae Bagi Tahun 2024

 

Pengumuman Daripada: Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae 

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,
 
YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan/Encik/Cik,
 
Dimaklumkan bahawa Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae (KKTPAR) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan & kemudahan kami dari semasa ke semasa.
 
Sehubungan itu, mohon jasabaik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan/Encik/Cik meluangkan sedikit masa untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :
 
1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae (KKTPAR), UMS:
 
2. Pautan e-rating Kaunter, Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae (KKTPAR), UMS:
 
Terima kasih berurusan dengan pihak KKTPAR dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.
 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.