Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Kejuruteraan Bagi Tahun 2024

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

 

Y.Bhg Datuk / Prof. /Dr. / Tuan/Puan,

 

Dimaklumkan bahawa Fakulti Kejuruteraan sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan fakulti dari semasa ke semasa.

 

Sehubungan itu, mohon jasa baik Y.Bhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :

 

  1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan

https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=136&key=FKJ

 

  1. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan, UMS 

Terima kasih berurusan dengan pihak FKJ dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Sekian.

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.