Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan
Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,
Y.Bhg Datuk / Prof. /Dr. / Tuan/Puan,
Dimaklumkan bahawa Fakulti Kejuruteraan sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan fakulti dari semasa ke semasa.
Sehubungan itu, mohon jasa baik Y.Bhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :
- Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan:
https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=136&key=FKJ
- QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan, UMS
Terima kasih berurusan dengan pihak FKJ dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.
Sekian.