BORANG KAJI SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN JABATAN PENDAFTAR

PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN PENDAFTAR
SUBJEK: BORANG KAJI SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN JABATAN PENDAFTAR
YBhg. Datuk / Datin / Prof. / Dr. / Tuan / Puan
 
Dengan segala hormatnya merujuk kepada perkara seperti diatas.
 
Jabatan Pendaftar mengalu-alukan pihak JFPIU untuk mengisi Borang Kaji Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Jabatan Pendaftar untuk menambah baik perkhidmatan yang disediakan dan diberikan kepada anda.
 
Borang boleh didapati di sistem HROnline (https://hronline.ums.edu.my) atau di laman web rasmi Jabatan Pendaftar (http://pendaftar.ums.edu.my)
 
Kerjasama dari pihak JFPIU dalam hal ini amat dihargai.
 
Sekian dan terima kasih

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.