Pengumuman Daripada: Fakulti Perhutanan Tropika, UMS

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

 

Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

Dimaklumkan bahawa Fakulti Perhutanan Tropika sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari semasa ke semasa.

 

Sehubungan itu, Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan adalah dipohon agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan ini :

 

1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Perhutanan Tropika, UMS : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=FPT

 

2. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Perhutanan Tropika, UMS :

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Teknologi Maklumat & Komunikasi, UMS

 

Dimaklumkan bahawa akan berlaku gangguan perkhidmatan internet mengikut ketetapan berikut :

 

Tarikh    :  1/4/2022 (Jumaat)

Masa     :  6.00pm - 7.000pm

Perkhidmatan yang terjejas   :

Capaian Internet Kampus Induk KK & UMSKAL.

Capaian Sistem Dalam UMS dari rangkaian luar.

Aktiviti     :  Penggantian perkakasan yang rosak pada peralatan rangkaian PoP Sabah oleh pihak kontraktor yang dilantik Myren Network Sdn Bhd.

Sekian Terima Kasih.