Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

 

Y.Bhg Datuk / Prof. /Dr. / Tuan/Puan,

 

Dimaklumkan bahawa Fakulti Kejuruteraan sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan fakulti dari semasa ke semasa.

 

Sehubungan itu, mohon jasa baik Y.Bhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :

 

  1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan

https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=136&key=FKJ

 

  1. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Kejuruteraan, UMS 

Terima kasih berurusan dengan pihak FKJ dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Sekian.

 

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pembangunan dan Kecemerlangan Akademik 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 
 
Pusat Pembangunan dan Kecemerlangan Akademik [PPKA] ingin mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami.  Bagi tujuan meningkatkan kualiti perkhidmatan PPKA, mohon jasa baik pihak YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat melengkapkan kaji selidik kepuasan pelanggan PPKA dengan mengimbas QR Code yang dipaparkan atau melalui pautan berikut: