Pengumuman Daripada: Fakulti Sains Makanan dan Pemakanan

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN FSMP TAHUN 2024

 

Terima kasih kerana berurusan dengan pihak Fakulti Sains Makanan dan Pemakanan (FSMP). Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut:

https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=140&key=FSMP

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Psikologi dan Pendidikan

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN FAKULTI PSIKOLOGI DAN PENDIDIKAN (FPP) 2024

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

 

YBhg. Datuk/Datin/Prof./ Dr./ Tuan/ Puan,

 

Fakulti Psikologi dan Pendidikan (FPP) mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan FPP, mohon jasa baik YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi borang kaji selidik kepuasan pelanggan FPP dengan mengimbas QR Code di Flyer atau melalui pautan berikut; https://forms.gle/UkKAUDRAAAge6L6q6

 

Maklumbalas yang diberikan amat kami hargai dan diucapkan jutaan terima kasih.

 

"MALAYSIA MADANI"

 

“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

 

Bahagian Pentadbiran

Fakulti Psikologi dan Pendidikan

Universiti Malaysia Sabah

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.