Announcement From: UMS Library
You are invited to join a WEBINAR: IEEE XPLORE DIGITAL USER TRAINING
25 JULY 2022 (Monday)
10.30 am (GMT+8)
Presenter: Mr. Edward Kennedy
Link to join :
See you soon!
Thank you
Announcement From: UMS Library
You are invited to join a WEBINAR: IEEE XPLORE DIGITAL USER TRAINING
25 JULY 2022 (Monday)
10.30 am (GMT+8)
Presenter: Mr. Edward Kennedy
Link to join :
See you soon!
Thank you
Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan
Pengumuman Daripada: Pusat Islam Universiti Malaysia Sabah
Hebahan Risalah Jumaat Bil.4/2022 Pusat Islam Universiti Malaysia Sabah
Klik untuk bacaan lanjut. https://bit.ly/RISALAH-JUMAAT-BIL-4-2022
Diterbitkan oleh: Unit Penerbitan, Seksyen Pentadbiran dan Kewangan, Pusat Islam Universiti Malaysia Sabah, Jalan UMS, 88400 Kota Kinabalu
Sekian dan terima kasih.
Pengumuman Daripada: Jabatan Bendahari
** Sumber: laman sesawang Kumpulan Wang Simpanan Pekerja
Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UMS,
Adalah dimaklumkan selaras dengan pengumuman pihak kerajaan bahawa berkuat kuasa mulai gaji/ upah Julai 2022 (bulan caruman Ogos 2022), kadar syer pekerja bagi caruman KWSP telah dinaikkan kepada kadar asal iaitu sebelas peratus (11%) menggantikan kadar sebelum ini iaitu sembilan peratus (9%).
Sila layari laman sesawang berikut untuk keterangan lanjut: https://www.kwsp.gov.my/ms/employer/contribution/all-about-your-responsibility
Sebarang pertanyaan berhubung dengan perkara ini boleh dimajukan melalui e-mel ke alamat: Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya..
Sekian dan harap maklum.
Pengumuman Daripada: Fakulti Psikologi dan Pendidikan
Assalamualaikum wbt. dan Salam Sejahtera.
YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,
Adalah dimaklumkan bahawa, FPP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.
2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut: https://forms.gle/RgD617i91PpoYdGD7
atau dengan mengimbas kod QR di dalam Flyer.
3. Pandangan YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.
Sekian dan terima kasih.
Terma Pengguna | Penafian | Dasar Privasi | Polisi Keselamatan | Dasar Hak Cipta | Paparan Terbaik 1366x768