Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat, UMS

 

 

Salam sejahtera semua,

 

Yang Dihormati Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat (PPSKK) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.

 

Oleh yang demikian, kami memohon kerjasama YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh PPSKK. Maklumbalas ini penting untuk kami meningkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan kami.

 

Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut: https://bit.ly/3x3itQD

 

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kokurikulum Dan Pemajuan Pelajar, UMS

 

 

Pusat Kokurikulum dan Pemajuan Pelajar, UMS sedang berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggan bagi tahun 2021. Bagi mencapai tujuan tersebut mohon kerjasama pihak tuan/puan untuk memberi maklumbalas dan cadangan dengan melengkapkan borang soal selidik berikut.

 

Link borang soal selidik ;

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=PKPP

 

Kerjasama anda amat dihargai, terima kasih. Stay safe ❤️