Pengumuman Daripada: Fakulti Kewangan Antarabangsa Labuan

 

 

Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan fakulti, mohon kerjasama YBrs. Prof./ Dr./ Tuan/ Puan agar dapat mengisi soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan FKAL dengan mengimbas kod QR di atas atau melalui pautan :-

 

https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=142&key=FKAL

 

Terima kasih berurusan dengan pihak kami dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Sains dan Sumber Alam, UMS

 

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa, FSSA sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

 

Sehubungan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut https://shorturl.at/afptR atau mengimbas kod QR seperti di dalam poster.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.