Pengumuman Daripada: Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan

 

 

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,
 
Mohon kerjasama warga kampus untuk bersama-sama memastikan tiada pembaziran air berlaku yang disebabkan oleh pili paip yang tidak ditutup mahupun sebarang kerosakan berkenaan paip atau sistem flushing semasa bekalan air sedang dipulihkan. Sebarang kerosakan boleh dilaporkan terus ke Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan dengan mengimbas kod pada notis ini.
 
11hb Januari 2024
Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaran,
UMS.

 

Pengumuman Daripada: Pusat Alumni

 

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT ALUMNI TAHUN 2024
 
Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
 
Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut:
 
PAUTAN :
 
Sekian, terima kasih.

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kokurikulum dan Pemajuan Pelajar

 

 

Karnival Kokurikulum UMS (KARKUMS), Pusat Kokurikulum dan Pemajuan Pelajar Semester 1 sesi 2023/ 2024 akan diadakan mengikut ketetapan yang berikut:-
 
Tarikh: 13 Januari 2024
Hari: Sabtu
Masa: 07.30 pagi ~ 05.00 petang
Tema: “Kebudayaan & Tradisional”
Tempat: Dewan Canselor, Universiti Malaysia Sabah
 
Mari datang beramai-ramai bagi memeriahkan KARKUMS kali ini.  
 
"PEMBUDAYAAN TRADISI WARISAN BANGSA, MELESTARI JATI DIRI SEJATI"
 
#KARKUMS #PKPP #30tahunUMS #MalaysiaAviationGroup #maswingsmates #maswings #MalaysiaAirlines #Firefly

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Perniagaan, Ekonomi dan Perakaunan

 

Assalamualaikum w.b.t  dan Salam Sejahtera .

 

YBhg Datuk/Prof/Prof Madya/Dr/Tuan/Puan,

 

1. Mohon bantuan untuk mengisi kajian kepuasan pelanggan ini untuk meningkatkan mutu perkhidmatan di Fakulti Perniagaan, Ekonomi dan Perakaunan (FPEP).

 

Klik Pautan ini atau imbas QR code (rujuk poster yang dilampirkan di bawah): https://shorturl.at/gjtuJ

 

 ----------------------------------------------------------------

Assalammualaikum and Salam Sejahtera to all FPEP staffs/students/others

 

1. Please help to fill this customer satisfaction study to improve quality of service at Faculty of Business, Economics and Accountancy(FPEP).

 

Click this link or scan the QR code(refer to the poster attached below): https://shorturl.at/gjtuJ

 

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Kejuruteraan

 

Salam sejahtera,
 
Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
 
Fakulti Kejuruteraan (FKJ) ingin mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan kualiti perkhidmatan, pihak FKJ memohon maklum balas daripada YBrs. Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui imbasan kod QR di poster atau pautan yang berikut;
 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.