
Projek tersebut adalah ‘Mengurangkan Kos dan Masa Pengendalian Borang OMR’ dan ‘Proses tempahan Dewan Kuliah Pusat UMS Secara Online (Tempahan Dalaman)’.
“Kami sangat teruja apabila diumumkan pemenang bagi anugerah emas, ini membuktikan bahawa usaha kami dalam meningkat meningkatkan kualiti perkhidmatan diiktiraf,” kata Norti Sirin, Ketua BPA yang juga sempat memberitahu pemberita bahawa ini adalah percubaan pertama mereka.
“Ini memberi suntikan semangat kepada BPA untuk terus berusaha meningkatkan perkhidmatan kami dan mengekalkan penambahbaikan secara berterusan sebagai budaya dalam pekerjaan,” katanya lagi.
Projek ini masing-masing dihasilkan oleh Unit Pentadbiran dan Kewangan, dan Seksyen Pendaftaran, Penjadualan dan Peperiksaan.
Konvensyen Mini dan Team Excellence 2016 yang diadakan di Kota Kinabalu ini disertai sembilan lagi agensi kerajaan. – FL
Gambar: BPA