Pengumuman Daripada: Pusat Islam, UMS

 

 

Assalamu'alaikum WBT dan Salam Sejahtera,

 

YBhg. Prof./Dr. /Tuan/Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa, Pusat Islam UMS sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami semasa ke semasa.

 

Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan kami di pautan berikut:

 

shorturl.at/cuGW3

 

atau dengan mengimbas QR di dalam Flyer

 

Maklumbalas anda amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini. Sekian.

 

"WAWASAN KEMAKMURAN BERSAMA 2030"

 

Yang ikhlas,

PUSAT ISLAM UMS (PIUMS)

 

 

Pengumuman Daripada: Pusat Jaminan Kualiti, UMS

 

 

 

KURSUS KIK HB SIRI 1/2022

 

Fokus: Kenal pasti masalah dan membentuk kumpulan

 

Disampaikan oleh: En. Rahmat Kasmin (Penolong Akauntan)

 

🗓️ 14 April 2022 (Rabu)/12 Ramadan 1443H

⏰2.00 - 4.00 Petang

📲 Pautan:

https://bit.ly/3KACW68

 

✅ mata IDP

✅ Terbuka kepada semua kakitangan

Jom beramai-ramai sertainya untuk persediaan menghadapi Konvensyen Kumpulan Penggerak Inovasi (KKPI) pada bulan Oktober 2022.

 

Sebarang pertanyaan sila hubungi urusetia melalui pautan:

https://wasap.my/6016-5889636

#UMSKampusRahmah

#CQA