PIAGAM PELANGGAN
Jabatan Pembangunan & Penyelenggaraan (JPP)
![Piagam #1](/jppv2/images/2023/02/19/piagam111.jpg)
Piagam #1
Memastikan aduan dan permohonan melalui sistem TAMS diberi maklumbalas dalam tempoh satu (1) hari
![Piagam #2](/jppv2/images/2023/02/19/piagam122.jpg)
Piagam #2
Memastikan permohonan konsep ubahsuai, naiktaraf ruang dan pembinaan baru untuk tujuan penyediaan bajet disediakan dalam tempoh 30 hari
Piagam #3
Memastikan permohonan kenderaan diproses dalam tempoh 5 hari sebelum program
Piagam #4
Menyelaras logistik dan teknikal untuk persiapan majlis rasmi utama Universiti disiapkan 1 hari sebelum majlis.
Piagam #5
Memastikan pemakluman gangguan utiliti (air dan elektrik) diberi notis dalam tempoh 24 jam