PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN HAL EHWAL PELAJAR (JHEP)

SASARAN: SEMUA (PELAJAR/STAF PENTADBIRAN/STAF AKADEMIK/UMUM)

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera.

YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

Adalah dimaklumkan bahawa JHEP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut: https://cutt.ly/HOFUFlj

3. Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

Sekian dan terima kasih.

 

 

PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN PENDAFTAR

 

Iklan Pengisian Jawatan Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni) di Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)

Dengan segala hormatnya perkara di atas dirujuk. 

Sukacita dimaklumkan bahawa Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) mempelawa individu yang berminat dan berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan sebagai Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni) di UNIMAS.

Sehubungan itu, bersama ini dilampirkan iklan jawatan untuk dihebahkan kepada kakitangan Universiti masing-masing. Surat asal juga telah dihantar melalui pos berdaftar.

Tarikh akhir permohonan adalah pada 30 Jun 2022. Sila klik pautan di bawah untuk keterangan lanjut:

http://www.news.unimas.my/vacancy/eventdetail/10462/-/pengisian-jawatan-timbalan-naib-canselor-hal-ehwal-pelajar-dan-alumni-gred-utama-b-vu6-terbuka

Kerjasama pihak YBhg. Dato’/YBrs. Prof Ir Dr/Tuan/Puan dalam perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. 

 
Sekian, terima kasih.
 

 

PENGUMUMAN DARIPADA: PUSAT PENGURUSAN DATA DAN MAKLUMAT

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan,

Adalah dimaklumkan bahawa, PPDM sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

Sehubungan dengan itu,mohon kerjasama YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan untuk mengisi dan melengkapkan Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut dengan mengklik di sini ( https://bit.ly/umscssurvey)

atau imbas QR Code di bawah;

 

PENGUMUMAN DARIPADA: PERPUSTAKAAN UMS

 

WAKTU PERKHIDMATAN PERPUSTAKAAN UMS
Dimaklumkan bahawa waktu perkhidmatan Perpustakaan UMS adalah seperti berikut. Jika anda mempunyai pertanyaan mengenai denda, tempoh pinjaman, permohonan kelas literasi atau pertanyaan lain, sila WhatsApp kami ditalian 088-320 232 atau emelkan ke This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
 
Terima kasih
 

FOLLOW US @

QUICK LINKS

  •  Staff Directory
  • Expertise Directory
  • Staff Portal
  •  Student Portal
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Space Reservation

OTHER LINKS

  •  UMS Map
  • Open Data
  • Sabah State Government Portal
  • Minister of Higher Education (MOHE)
  • MAMPU
  • MyGovernment Portal (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.