Pengumuman Daripada: Pusat E-Pembelajaran (PEP)

 

YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

Adalah dimaklumkan bahawa, PEP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan.

2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut: shorturl.at/dryPR

3. Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

Sekian dan terima kasih.

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kelestarian Libatsama Masyarakat (PKLM)

 

Salam sejahtera YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,


KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (KPP) MENGENAI PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN OLEH PUSAT KELESTARIAN LIBATSAMA MASYARAKAT (PKLM) BIL.2/2022


Pihak PKLM amat mengalu-alukan komen dan cadangan semua warga UMS mengenai penyampaian perkhidmatan PKLM dengan mengisi KPP yang disediakan di pautan http://shorturl.at/kK135 atau imbas kod QR yang disediakan.

Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami harapkan bagi menambah baik mutu perkhidmatan PKLM. 

Kesudian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi KPP ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan setinggi-tinggi terima kasih.

Sekian dan terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.