Pengumuman Daripada: Pusat Penataran Ilmu dan Bahasa

 

Kajian Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Pusat Penataran Ilmu dan Bahasa Bagi Tempoh Fasa 2 Mei Hingga Ogos 2022

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Pusat Penataran Ilmu Dan Bahasa (PPIB) ingin mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan kualiti perkhidmatan, pihak kami memohon maklum balas daripada YBrs. Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui imbasan kod QR di poster atau pautan yang berikut;

https://bit.ly/3ouNkTE


Terima kasih.

 

Pengumuman Daripada: Pusat Alumni UMS

Salam Sejahtera,

YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah atau imbas QR Code yang tertera di poster di atas.

Pautan: https://bit.ly/kajiankepuasanpelangganPA2022

Kesudian YBrs. Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan mengisi Kajian Kepuasan Pelanggan ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian.