Pengumuman Daripada: Pusat Kecemerlangan Pengajaran Dan Kualiti Akademik (PKPKA)

PEMAKLUMAN: Pejabat Pusat Kecemerlangan Pengajaran dan Kualiti Akademik telah beroperasi sepenuhnya di Aras 6, Blok Utara, Bangunan Canselori  bermula 19 Januari 2021. Walau bagaimanapun sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), semua perkhdmatan berkaitan adalah secara atas talian /virtual sahaja.

PENGUMUMAN DARIPADA : BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, JABATAN PENDAFTAR
KEPADA : SEMUA KAKITANGAN AKADEMIK UNIVERSITI MALAYSIA SABAH

 

 

 
Salam sejahtera YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan, 
 
Dimaklumkan bahawa proses pengisian dan penilaian LNPT kakitangan akademik bagi tahun 2020 telah dilanjutkan.

Sehubungan itu, mohon agar semua Pegawai Yang Dinilai (PYD), Pegawai Penilai Pertama (PPP) dan Pegawai Penilai Kedua (PPK) dapat menyelesaikan tanggungjawab masing-masing mengikut tempoh yang telah ditetapkan.

Sekiranya mengalami masalah teknikal semasa membuat pengisian e-LNPT, sila salurkan aduan melalui pautan borang aduan 
https://docs.google.com/forms/d/17WocQVoYhak7iIL6YYwBxwDI0cgmKXefRhdkpHJK9mY/edit?ts=5fe2a901&gxids=7628

Sekian, harap maklum.


Pegawai dihubungi:

Pn. Carrie Grace Jaymess (Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.)
Akademik - Pn. Sabiah Bansai (Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.)
Pentadbiran - Pn. Linda Shirley Michael (Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.)

PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN TEKNOLOGI MAKLULMAT & KOMUNIKASI

 

 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

 

YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 

  1. Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Teknologi Maklumat & Komunikasi (JTMK) sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan ICT untuk  kakitangan Universiti Malaysia Sabah.

 

  1. Sehubungan itu, YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dijemput untuk menilai perkhidmatan sistem ICT dalam usaha memastikan perkhidmatan ICT yang terbaik diberikan kepada warga universiti. Maklumbalas kajiselidik ini sekaligus dapat membantu jabatan ini untuk membuat keputusan bagi cara meningkatkan perkhidmatan dan menentukan fokus perkhidmatan ICT seterusnya.

 

  1. Pihak YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan boleh mengisi borang soal selidik yang dibuka sehingga 31 Januari 2021 dengan melayari pautan berikut:

 

Pautan : https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Ut_GKBKzQkSvWSByWL9kq6JeK4tseZ5LiRPApuN32RZUNzBVWlY0RFo4VEM1VFlLS0pKUjFRNk85UC4u

 

Sebarang pertanyaan boleh dimajukan ke HelpDesk JTMK melalui WhatsApp ke 088-329000. 

 

Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

 

Sekian, terima kasih.